سوالات رایج در مورد کرم ضدلک و روشن کننده

لک‌هایی که بر اثر تجمع رنگدانه‌ها در روی پوست ایجاد می‌شود که مهم‌ترین ویژگی آن‌ها این است که قهوه‌ای بوده و در اثر نورآفتاب پر رنگ‌تر می‌شود این لک‌ها می‌تواند لک دوران بارداری، لک پیری، لک‌های آفتاب سوختگی می‌شود.

با توجه به اینکه ماده موثر این فقط و فقط عصاره ریشه شیرین‌بیان است و از هیچ ماده شیمیایی دیگر کمک گرفته شده است . این کرم از 3 روز تا 3 ماه طول مدت اثر خواهد داشت که بنا به تجمع رنگدانه‌ها و طبع مصرف‌کننده و عوامل محیطی متغیر خواهد بود.

با توجه به اینکه عوامل به وجودآورنده لک مخصوصا” عوامل محیطی مثل آلودگی هوا ، آفتاب و ….. قابل کنترل نمی‌باشد بازگشت لک‌ها غیرقابل جلوگیری می‌باشد ولی از آنجا که مکانیسم اثر ضدلک شیرین‌بیان بر اساس پراکنده نمودن رنگدانه‌ها می‌باشد سیر بازگشت این لک‌ها بعد از قطع مصرف کرم بسیار کند و طولانی خواهد بود.

کرم ضدلک شیرین‌بیان باید به عنوان کرم زیر آرایش یا کرم پایه استفاده شود و کرم‌های دیگر روی آن استفاده شود.

با توجه به جذب بالای عصاره شیرین‌بیان و کرم پایه بسیار مرطوب‌کننده‌ای که در ساخت این کرم به کار رفته است پس از مصرف کرم هیچ سنگینی روی پوست احساس نمی‌شود.

بهترین نحوه مصرف این کرم به این صورت است که روزی حداقل 3بار استفاده شود. در صورت امکان قبل از مصرف سطح پوست پوست با شامپو بچه یا محلول‌های شیرپاک کن، پاک شود تا جذب کرم را بالا ببرد و بهتر است نوبت سوم شب قبل از خواب باشد . درکسانی که پوست حساس به خورشید دارند بهتر است با کرم ضدآفتاب استفاده شود.

کرم ضدلک شیرین‌بیان به عنوان کرم پایه و کرم ضدآفتاب روی آن مالیده شود.

با توجه به جذب بسیار ناچیز پوستی شیرین‌بیان هیچ‌گونه عوارضی که منجر به افزایش فشارخون شود در این کرم موجود نیست.

این کرم ماده موثر100% گیاهی دارد به این معنی که این کرم در پایه یک کرم مرطوب‌کننده می‌باشد که عصاره شیرین‌بیان به آن اضافه شده است و هیچ ماده موثر دیگری در این کرم افزوده نشده است.

نیاز به کمک دارید؟