درباره ترنجان

شرکت نمودن در نمایشگاه‌های:

  • همایش و نمایشگاه طلای سبز (دوره چهارم) سالن همایش دانشگاه شهید بهشتی
  • نمایشگاه گیاهان دارویی نهاد ریاست جمهوری مصلی شهریور 93
  • نمایشگاه آرایشی و بهداشتی شهر شیراز
  • هفتمین نمایشگاه آرایشی و بهداشتی کرمانشاه
  • بیست و دومین نمایشگاه بین‌المللی ایران بیوتی اردیبهشت 94 تهران
  • نمایشگاه و کنگره گیاهان دارویی در سالن همایش‌های رازی اردیبهشت 94
  • نمایشگاه مکمل‌های غذایی و گیاهی – هتل المپیک تهران
  • نمایشگاه حمایت از صنایع کوچک استان البرز
  • سیزدهمین نمایشگاه بین‌المللی آرایشی بهداشتی تبریز شهریور 9

شرکت احسان ترنجان تولیدکننده کرم‌های تخصصی گیاهی، زیرمجموعه لابراتوآر آرایشی بهداشتی دلبان به مدیریت آقای دکتر پژمان پورمحمدی دانش‌آموخته رشته گیاهان دارویی (phyto therapy) از دانشگاه Edinburgh Napier University انگلستان در سال 1389 به شماره ثبت 404865 تاسیس شد. با توجه به سابقه‌ی شرکت دلبان به عنوان اولین تولیدکننده کرم‌های گیاهی که از سال 1371 مشغول فعالیت در این عرصه بوده است، و دیدگاه شرکت ترنجان در ورود به بازار محصولات تخصصی گیاهی مبتنی بر گیاهان موجود در اقلیم بومی ایران، اولین محصول این شرکت با عنوان کرم ضدلک و روشن‌کننده شیرین‌بیان تولید و وارد بازار گردید. با توجه به اثر تخصصی این کرم بر لک‌هایی که از تجمع رنگدانه‌ها ایجاد می‌شود و استقبال کم‌نظیر مصرف‌کنندگان محترم این شرکت دو محصول جدید خود را که یکی کرم ضدآفتاب شیرین‌بیان و دیگری کرم دور چشم گشنیز می‌باشد به بازار عرضه نمود، و در نظر دارد کرم دور چشم شبانه با تاکید بر اثر عصاره گشنیز را به زودی تولید نماید.

حذف مواد مضر در محصولات که باعث ایجاد عوارض دراز مدت و غیر قابل برگشت می‌شود و جایگزینی آن‌ها با مواد امن و ایمن گیاهی، چنانچه در محصولات ترنجان دقت شود این محصولات با مواد موثر صد درصد گیاهی هستند و موادی مثل کورتون‌ها و هیدروکینون حذف شده است و حتی در دوران بارداری یا در طول روز هم قابل استفاده خواهد بود.

80% از محصولات خارجی موجود در بازار ایران به صورت قاچاق وارد ایران شده اند. سهم فرآورده های آرایشی و بهداشتی تقلبی در بازار بیشتر از فرآورده هایی است که به صورت رسمی وارد یا در داخل کشور تولید شده اند

ایران دومین کشور مصرف کننده محصولات آرایشی در خاورمیانه و هفتمین در جهان است

سن آرایش در ایران به 13 تا 15 سالگی رسیده است

میزان استفاده لوازم آرایشی خانم های ایرانی 5 برابر میزان استفاده در خاورمیانه است

سوابق تحصیلی و شغلی مدیرعامل

سابقه فعالیت ایشان در زمینه تولید محصولات گیاهی به سال 1371 برمی گردد که زیر نظر جناب دکتر عباسعلی پورمحمدی پدر بزرگوار، که ایشان مدیر عامل شرکت دلبان می باشند . اولین فعالیت ایشان از سال 1371 در مجموعه ی شرکت آرایشی و بهداشتی دلبان بوده است و ایشان در امر تولید و فروش محصولات آرایشی و بهداشتی فعالیت نموده اند. این شرکت مجموعه جدید موتاک را که تولیدات شرکت نگارین گستر کیمیا را در سال 1389 به مجموعه تولیدات خود اضافه نموده است.
ایشان بر اساس تجربه ی بسیار ارزشمند خود در امر تولیدات محصولات گیاهی در سال 1389 پس از فارغ التحصیلی و بازگشت از کشور انگلستان مجموعه محصولات تخصصی گیاهی را بر اساس تجربه ی بسیار با ارزش کسب شده در شرکت دلبان و رشته تحصیل شده، برند کاملا ایرانی بنام ترنجان را شروع نموده . تاکید شرکت ترنجان بر تولید برند با نام 100% سنتی و گیاهی بر پایه گیاهانی که بومی ایران هستند و اثرات ناشناخته آنها هنوز مورد بررسی قرار نگرفته است.
در این راستا تمرکز این شرکت در شروع، بر روی گیاه شیرین بیان بوده است که در اثر تحقیقات و انجام مراحل تولید به محصول اول این شرکت بنام کرم ضد لک و روشن کننده شیرین بیان تبدیل شد. در همین راستا سه محصول دیگر ضد آفتاب، ضد فتوایجینگ و دور چشم تخصصی شب تولید و در اختیار مصرف کنندگان قرار گرفته است.
شرکت ترنجان همواره در تلاش است با تولیدات محصولات گیاهی در فرهنگ سازی استفاده از گیاهان دارویی نقش موثری ایفا کند .
آقای دکتر پژمان پورمحمدی هم اکنون به عنوان پزشک با استفاده از متد گیاه درمانی در حوزه تغذیه با توجه به تحصیلات مرتبط و با استفاده از شعار رژیم خوب ، هنر خوب تغذیه کردن است ، مشغول طبابت می باشند .

دکتر پژمان پورمحمدی دانش آموخته رشته پزشکی ، فارغ التحصیل سال 1379 می باشد که پس از اخذ پذیرش در رشته Physiotherapy زیر مجموعه Herbal Medicine از دانشگاه Edinburgh Napier University انگلستان در سال 2011 به عنوان MD Herbalist فارغ التحصیل شده اند.

 

نیاز به کمک دارید؟